El Primer TEST que vaig fer per MARVEL.

14 maig

Com deia unes entrades més abaix d’aquesta, en aquest bloc, cap a l’any 2005 vaig fer el segon intent per treballar a MARVEL o a DC, després d’aquest segon intent, o sigui de l’entrevista que vaig tenir amb els editors de MARVEL i DC al Saló Internacional del Còmic de Barcelona, vaig aconseguir que MARVEL m’enviés un TEST, que consistia, en quatre pàgines de còmic d’acció, i dues de conversa.

Va ser el primer cop que arribava més lluny en aquesta carrera d’obstacles, que sense cap mena de dubte és, fer les proves i el test, per intentar accedir a formar part de la plantilla de MARVEL, o de DC, perquè tota aquesta feina no es paga, ni a MARVEL, ni a DC, ni a cap editorial del MÓN, i sí n’hi ha alguna, no la conec, i la veritat és que m’agradaria conèixer-la.

Vaig anar el més ràpid que vaig poder, tenint en compte que normalment no dibuixo pàgines de historieta, tot i que és del que més m’agrada dibuixar, i no ho faig perquè de dibuixar historietes no visc, solament una vegada vaig viure de la historieta durant un any, un altre dia us en parlaré.

El TEST me’l va fer un tal Chris Allo, un editor de la MARVEL, el més fotut va ser que després d’enviar-li el test acabat, no em va dir res, per tant no he sabut mai el que pensava Chris del que li vaig presentar, … realment, tot i que he pensat i també amics meus m’han explicat, mil i una raons per intentar justificar aquest “oblit”, no li veig justificació possible, i és un tracte que no li desitjo a ningú.

Aquí teniu les pàgines del TEST, passat els anys, les he tornat a veure i la veritat és que m’han agradat molt, i pot ser sí que hi ha alguna cosa que arreglaria, de composició sobretot, però no hi ha res que no es pugui arreglar. En general quan me les miro n’estic mol content.

Em va tocar dibuixar al DAREDEVIL, (el que es coneixia com a DAN DEFENSOR, quan jo era petit, quan en realitat la traducció més exacte hauria estat TEMERARIO, o ATREVIDO), aquesta primera part són les quatre pàgines d’acció, que es desenvolupava a HELL’S KITCHEN, un barri NOVAIORQUÈS de MANHATTAN, que és on sol actuar DAREDEVIL:

Dare Devil-action5_B

El guió me’l va passar la MARVEL, i representava un atracament a una seu bancària de HELL’S KITCHEN.

Dare Devil-action6_B

Al moment apareixia DAREDEVIL, per evitar que els lladres s’enduguessin els calerons.

Dare Devil-action7_B

Un DIABLE INFERNAL impossible d’aturar.

Dare Devil-action8_B

Que rebia amb timidesa i modèstia, l’agraïment de la gent del barri, al final de les quatre pàgines del TEST de historieta.

I per últim les dues pàgines de conversa o tranquiles, on vaig fer una doble pàgina unida:

pages 18 - 19 spread_B

La doble pàgina de coversa. Com sabeu DAREDEVIL és l’Alter Ego de l’advocat Matthew Murdock o Matt Murdock, en aquestes dues pàgines el veiem parlant amb el seu millor amic i ajudant, Fraklin Nelson també anomenat “FOGGI“.

Espero que us hagin agradat

Fins la propera.

Salut.

Anuncis

Deixa un comentari

