THE PRETTY RECKLESS. Versió en Català.

9 gen.

Taylor Momsen

 

Hola a tothom.

Els que seguiu més o menys de tant en tant aquest bloc sabeu que normalment escric les seves entrades en Català, la meva llengua, però com que aquest cop l’entrada que estàs llegint és la primera entrada d’una sèrie de dibuixos que tracten sobre The Pretty Reckless, una banda Novaiorquesa que m’agrada molt com sona, per deferència a ells, també l’escric en Anglès, o sigui que serà una entrada bilingüe. 🙂

Taylor Momsen_esbós

The Pretty Reckless, saben (o això m’agradaria creure després de contestar-me l’Erica), de l’existència d’aquest primer dibuix que us presento en aquesta entrada, doncs lis he fet arribar una còpia com la que aquí t’ensenyo per mitjà del correu electrònic de la seva pàgina oficial de Twitter.

Taylor Momsen_Línia

Aquest primer dibuix de la banda està dedicat a la compositora, cantant de vegades guitarra i fundadora del grup, la Taylor Momsen, i ja us i t’aviso que no serà l’últim dibuix que faré d’ella. 🙂

Taylor Momsen

Espero que us agradi la il·lustració i el petit vídeo de 40 segons que he fet a mode de presentació, però que inicialment no pensava fer, i per aquesta raó no hi ha filmat tot el procés de realització (en altres dibuixos que faci més endavant, ja ho faré.) i ja que heu arribat fins aquí, si no us fa res visiteu la meva pàgina professional del Facebook i feu un m’agrada a la mateixa, o en el millor dels casos em feu algun bon encàrrec : https://www.facebook.com/davidparcerisaiunge/

I aquí teniu la meva web, que com veureu, em cal actualitzar: http://davidparcerisa.com/

Dibuixar a Taylor Momsen i a qualsevol altre home o dona, per mi, no és solament un repte i una feina, sinó que també és un plaer. Els científics diuen que dibuixar als de la pròpia espècie, és un senyal d’amor, i certament alguna cosa d’això hi haurà, perquè realment dibuixar una figura humana, és sempre un al·licient, i més si és tan atractiva com la de la Momsen, així que amb el permís de tothom, i per aquesta raó, ho penso fer més vegades. 🙂

04-Momsen

Però i dibuixar a una banda de Rock’N’Roll que al damunt t’agrada com sona, és molt més que un repte, és una feinada, doncs al agradar-te, vols que es vegi allò que t’agrada d’ella, i molts cops captar l’espiritualitat no és tan fàcil. Tot i que una banda tan ben definida com The Pretty Reckless inicialment sembla que no hauria de portar problemes. 🙂

03-TPR

Quan vaig fer aquest dibuix de la Momsen acabava de conèixer a la Banda, abans no sabia ni que existia (sóc un admirador d’última hora, estic de sort i és una pena, doncs m’he perdut moltes coses, entre elles, un concert a Barcelona), i encara molt menys relacionava a la Taylor Momsen amb ella, quan els vaig sentir per primer cop, de seguit em van agradar, i ja no he parat d’escoltar-los des de llavors.

Taylor Momsen, The Pretty Reckless from David Parcerisa i Ungé on Vimeo.

La primera cançó que vaig sentir d’ells, sent conscient de que m’agradaven, va ser “Goin’Down”, però encara no sabia quin era el grup que la tocava, això ho vaig descobrir després d’escoltar la cançó, perquè primer de tot mentre la sentia, i a mesura que l’anava escoltant cada cop m’agradaven més i més, el grup té un so característic, com crec que ha tenir qualsevol banda de Rock’N’Roll que es preï de ser-ho, i de la veu?, jo mateix em deia, quina veu més potent, reconeixedora, i amb personalitat que té la Momsen, té un so especial que fa que literalment, “m’enamori” al escoltar-la. I això és el que em va passar i em continua passant, sempre que els escolto de nou, que cada cop m’agraden més perquè hi descobreixo nous matisos.

01-Públic

Els The Pretty Reckless, tenen una cosa que està molt de moda a data d’aquesta entrada, però ells la tenen de veritat, The Pretty Reckless y Taylor Momsen, tenen força, molta força. 🙂

Després de sentir aquesta primera cançó ràpidament vaig anar a buscar quin era el grup que la tocava, i quina era aquella cantant tan poderosa … no vaig trigar res en saber-ho, i aquí, els ulls se’m van posar com taronges, i els pèls del clatell se’m van posar com la meva cresta de Punk de començaments dels 80, i això, actualment, és quasi bé un miracle. 🙂
Taylor-Momsen-image-taylor-momsen-36537695-500-833

Però en aquest punt del procés d’agradament, totalment voluntari, a aquestes alçades, encara no havia arribat a l’esclat de l’agradament definitiu , és cert que en aquesta cançó es produí la primera alerta, que ja m’avisava de que tot això aniria a més i em portaria a ser definitivament un condicional de The Pretty Reckless i com no, de Taylor Momsen, si seguia escoltant més cançons.
82973255

No ho vaig poder, ni ho vaig voler evitar, l’agradament definitiu es va produí, doncs vaig seguir escoltant més cançons. 🙂

Ara sóc un fan més del grup, un gra de sorra enmig d’una platja plena de gent que es troba en la mateixa situació que jo.

tumblr_nena91UVJS1sg4j3go1_1280

Tot va anar “in crescendo” i després de sentir cançons com ara:  “Sweet Things”, “Factory Girl”, “Make me Wana Die”, “Heaven Knows”, “Going to Hell” i  per últim la musicalment vitamínica “Miss Nothing”, però The Pretty Reckless també tenen molts altres asos a les mànigues, i la veu de Taylor Momsen en balades coma ara, “You”, “Waiting for a Friend”, “Burn”, o “Nothing left to lose” et destroça el cor i et fa fins i tot plorar quan saps de que va el tema de la cançó, pensa que jo no sé molt bé l’anglès i que haig de buscar les traduccions.

Ara ja estic “lligat” a ells, com en altres èpoques ho vaig estar amb altres grups, l’única diferència és que aquest cop, inicialment, m’ha agafat molt més fort, i he volgut que ho sabés d’alguna forma la banda, però sense donar la pallissa. Potser no ho hauria d’haver fet, però ara ja està fet, i ningú, ni jo, em podrà dir, “perquè no lis vas dir res?“, perquè aquest cop sí que lis vaig dir. Ara, que ells ho sàpiguen, això ja és una altra història. 🙂

Fins la propera entrada, un petó a totes i a tots.

Salut.

David

02-Momsen

Anuncis

Deixa un comentari

